1 ÉVESEK LETTÜNK + #EZVAGYOKÉN KIHÍVÁS

21:22


Sziasztok, sziasztok! Itt egy Janett és egy évesek lettünk *yeah hang*. Ezen a napon tettem ki az első olyan bejegyzésemet, ami egy Szuperhősös filmek a következő években volt (gondolkodtam, hogy újra megcsinálom, csak nem tudom, mennyi igény lenne rá), de ezt már nem találjátok meg, mert kitöröltem, és augusztusban újra nyitottam. Amikor először megnyitottam, akkor kaptam visszajelzéseket, de most egyáltalán nem. Szóval arra ösztönözlek benneteket, hogy nem csak nekem, de más blogra is írjatok véleményt, mert nekünk ez jó érzés is lesz meg tudjuk, hogy tetszik nektek az ilyen téma or idk.  És az utóbbi időben elkezdtem gondolkodni, hogy lehet, ketté választom a blogomat, ezen az oldalon lesznek a geek témák, a másikon meg személyes pl.: story time. Majd itt oldalt szavazhatok, vagy ide lent megírhatjátok. Még valami van egy fb oldal is a blognak, ahol elég kevés like van, szóval, ha látni akarjátok a hülyeségeimet vagy bármi posztot, ahol más oldalról rakok ki ezt is oldal megtaláljátok. Biztos gondolkodtatok, hogy vajon mit fogok most csinálni? A címből láthattátok már. Ez egy kihívás, ami nagyon megtetszett. Ezt a Bogiethings blogon találtam, egyébként nézzetek be oda, mert ez is egy friss blog, és csodadolgok vannak ott. Mielőtt elkezdem, kezdjük is el a blog történetét.

Ez az egész, úgy pattant ki a fejemből, hogy gondolkodtam, hogy szeretnék egy személyes blogot csinálni csak én valami egyedit szerettem volna (buszos történeteim, így is azok) így jutott eszembe, hogy legyen egy Geek World nevű blog, ahol a képregény imádatomat a videojátékokig kifejezhetem magamat. És itt még csak geekes dolgokat raktam ki. Első bejegyzésem a Szuperhősös filmek a következő években 1. része volt, majd ennek 2. része és talán 3. része is volt. E között volt egy képregény börzés beszámolóm is. Eddig jó visszajelzéseket kaptam vissza, meg minden ám egyik reggel itthon voltam, mert szóbelire kellet mennem. És láttam, hogy kaptam kommentet, én meg „Ú, nézzük meg!”. Igen, negatív komment volt. Természetesen le lettem szólva, mert nem tudtam, hogy a Power Rangers Vertigo, Marvel, vagy nem tudom mi, mert eskü mindenhol néztem. Most jut eszembe, hogy a Power Rangers értékelést kihagytam a 2017 kedvenc DC/Marvel filmjeimsorrendben c. bejegyzésből. Na, mindegy visszakanyarodva elégé szar kedvembe voltam, és közlöm, így mentem el felvételizni, hát gratulálok magamnak. És az előbbi bejegyzésemben poénkodtam ott, hogy „Ezt nevezed te Geek Worldnek!”, és abban a hozzászólásban volt ez a mondat. Majd bezártam más okokból, majd augusztusban újra nyitottam épp akörül volt már a Pride, és erre csináltam a 10 LMBT szuperhős, akiket szívesenlátnánk a nagy vásznon egy darabig ez volt, a top 1 majd a Trónok harcás bejegyzésem leverte a trónról (hehe, micsoda szóvicc). Nézzük is a kihívást most.

Szabályok: 
  • Kihívtak? Fogadd el - vagy ne, rajtad áll - és szánj egy bejegyzést a következő kérdések megválaszolására:
1. Ki vagy Te?
2. Mi az álmod?
3. Mi a kedvenc emléked?
4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
7. Mi a legnagyobb félelmed?
8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
  • Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
  • Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.


Válaszaim
1. Ki vagy te?

Még nem volt alkalmam bemutatkozó izét csinálnom, úgyhogy here you are. Aki nem ismerne én Janett vagyok, és Janett C. néven kezdtem el írni. Idén leszek 16 éves. Nyekes (nyelvi előkészítő) vagyok, szóval még csak nulladikos vagyok, úgy mondd. Turisztika szakon tanulok. Lassan 5 vagy 4 (nem tudok számolni, nézzétek el) éve táncolok jazz, jazz-balett, és show táncot. 6 hónapja mazsorettezek a suliban. Most egy gyönyörű magyar kerek mondatott fogok mondani. Magyar református keresztény ember vagyok. Nyelvtan tanárom most megdicsérne. Az olvasóimat Karamelláknak hívom. Egyszerű, mert szeretem ezt az édességet.

2. Mi az álmod?

Ez egy jó kérdés, hogy mi az én álmom? Hát most mondanám, hogy kiszeretnék jutni egy európai táncversenyre, mert a tánciskola már volt kint, csak a világbajnokságra is mentek volna, de arról már lemondtak, mert a valamilyen szövetség nem fordított le egy bizonyos fontos részt, megint elkanyarodtam. Szóval igen ez az álmom egy európai táncversenyre kijutni. Reménykedem addigra jó lesz már a térdem is.

3. Mi a kedvenc emléked?

Most nehéz választanom, de talán, amikor voltam először képregény börzén totálisan Comic Con feelingem volt. (Oda is kiszeretnék jutni btw)

4. Mi jelenti számodra a boldogságot?

A csoti (csokixd).

5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?

Hát a külső-belső szépség. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én először mindig a külsőt nézzem, és amikor elkezdek beszélni azzal az illetővel, akkor nézem a belsőt is (random furi tények rólamxd).

6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?

Sokan azt hiszik, hogy rasszista vagyok, pedig csak próbálom kifejezni a véleményemet. Nyersen fejtem ki magam, tehát, ha akartok tőlem első benyomást vagy kritikát kérni ne nagyon számítsatok, mert nagyon keményem fejezzem ki a véleményemet, és sokszor megbántok vele másokat is. Általában ezt is mondják rólam.

7. Mi a legnagyobb félelmed?

Talán most a térdemet féltem a legjobban, mert néha olyan érzésem van, mert van, hogy rosszul érkezek a táncnál, és néha azt gondolom „Egyszer a színpadon fog kimenni a térdem.”

8. Hogyan látod magad 1 év múlva?

Hogy szenvedek a szakmai tantárgyakkal.

9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?

Szerintem nem volt velem még ilyen. Esküszöm.

10. Ki vagy mi az első számú motivációd?

Ez lehet hülyén fog hangzani, de amikor nagyon fáj a térdem vagy valamim, és nincs kedvem táncra menni, akkor mindig eszembe jut Batman, hogy ő is eltörte már majdnem mindenét, és mégis csinálja tovább.

11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?

Én nagyon félénk vagyok, és nem nagyon tudok mit mondani, és inkább engem védtek meg a barátnőim a suliba, mint én őket. Ja.

12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?

Egyáltalán nem.

+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...

Aludjak.



Köszönöm, hogy most is itt voltatok. Hamarosan találkozunk. Jó éjt!
Ölel titeket, Janett! (nincs még ilyen aláírás bigyómxd)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szió! Egyrészt gratulálok az első éves évfordulóhoz, sok szép évet kívánok még a blogodnak! <3 (Még ha én csóró wifi nélküli koleszos nem is tudok annyit itt olvasni >< )
    Huhh és itt egy kihívás is, megtiszteltetés :D Igyekszem hamar kitölteni :3
    Üdv: Babu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm <3 Kíváncsian várom már a válaszaidat. :)

      Törlés