2018 VISION BOARD | 18 vágyálmom az évre

16:32


Sziasztok! Boldog új évet meg minden! Ebben a bejegyzésben egy vision boardot hoztam, ami az a lényege, hogy motiváljon téged mi az, amit el akarsz érni ebben az évben. Pl.: Új mosógép, könyvek stb. Persze azt is leírom, majd, hogy miért pont ezeket választottam.


1. Szlovén tengerpart


Ezt az utazást már tavaly óta gondolkodunk, és lehet, hogy idén elmegyünk. Az utazás, úgy nézne ki, hogy vonattal megyünk oda, és ott alszunk, majd reggel lenne, mikor oda érünk. Aztán ott vagyunk a tengerpartnál, majd délután haza, és reggel érnénk haza. A képen meg Piran városa van. Egyébként nem tudom melyik városba érkeznénk. 


2. A fogam elkezdjen nőni

Tavaly szeptemberbe átestem egy fogműtéten, mert nekem nem jött le a bal felső szemfogam, tudjátok az a vámpírfog. Ez az egyik ok, amiért kaptam foxit, hogy csináljanak helyet, hogy lejöjjön. A probléma az volt, hogy a másik fogamnak ütközött volna, és ezt meg kell műteni, hogy jó irányba helyezzék, azóta az ínyemből egy drót lóg ki, ami foxihoz oda van kötve, és a fogorvos azt húzza, hogy lejöjjön a fogam. Szerintem idén nem fog teljesen lejönni, de remélem elkezd már nőni. 


3. Édes 16

Mint a képen is látható meg fent is, idén ünneplem a 16. szülinapomat. Az a vicc, hogy a barátnőim meg 17 évesek lesznek, és olyan fiatal vagyok hozzájuk képest. 


4. Ki olvasni a képregényeket, könyveket

Már kb. 5 éve vannak ott a könyvek és a képregények lassan 1 éve a polcon. Nem tudok mit fűzni. Ja, költözés volt a táblán, de szerintem észrevettétek. 


5. Narancs rúzs

A történetembe lévő karakteremnek is narancs rúzst használ, és egyszerűen annyira megtetszett, hogy ahw kell egy ilyen. 


6. Alapozó és primer

Új alapozót szeretnék beszerválni, és ajánlották nekem még a primert is. Szóval ide felsorolnám még, a korrektort meg a púdert is talán, amit szeretnék idén. 


7. Kisebb táska vagy hátitáska

Vettem tavaly novemberbe egy akkora váll táskát, hogy iskolába eljárhatnék vele. Azért vettem, mert ha megyek korrepra, vagy ifire stb. akkor elférjek rendesen, de hanem viszek sok mindent, akkor minek ilyen nagy, ezért veszek egy kisebbet vagy ezt a mini hátizsákot. 


8. Összes szuperhősös filmet moziba látni

Tavaly ezt sikerült megtennem, úgyhogy idén is megszeretném ezt valósítani. És az Infinity War plakátját tettem ide.


9. Pár sorozatot befejezni

Ide nem fűzök, inkább semmit.


10. Bullet Journal elkezdése

Karácsonyra kaptam egy Díj Bullet Journalt, csak még nem kezdtem el. Egyébként annyit jelent, hogy egy kis albumba vannak pontozott lapok. 


11. Németet tanulni

Igaz, hogy suliba is azt tanulok, de eddig nem igazán tanultam itthon, és egy mondatot nem tudnék magamról mondani. Max. csak azt, hogy hogy hívnak.


12. Befesteni a hajamat

Csoki barna hajat szeretnék. 2 éve még, olyan ombrém volt, hát a mai napig egy kicsit még látszik, meg a sötét szőke. Igen a barnás fekete hajamhoz sötét szőkét csinált nekem a fodrász 2016 júliusba (igen 14 éves voltam), és nagyon durván kezdet el fakulni, és azt mondta nekem, hogy ilyen barnás árnyalat lesz, aztán 2016 decemberében elmentem egy másik fodrászhoz, és olyan szép csoki barna ombrét csinált, bár azt hiszem egy sötét barnából, és egy világos barnából keverte össze már nem emlékszem. 


13. Megtanulni főzni és sütni

Igazából, inkább sütni tanulnék meg jobban, mert nagyon sok ilyen videót nézzek. Főzni meg nem igazán tudok. Az egyetlen étel, amit megtudok csinálni az a palacsinta. 


14. Sushi étterembe menni

Imádom a sushit, és a lazacot is!


15. Jobban tanulni

Itt sincs semmi mondanivalóm.


16. Többet járni templomba

Aki régóta követ, vagy elolvasta a velem készült interjút, ő tudja, hogy vallásos vagyok, és tavaly nem sikerült sokat járnom, de idén szeretnék legalább egy hónapba háromszor vagy négyszer eljárni.


17. Új gépre gyűjteni pénzt

Szeretnék egy gamer gépet, ami nem világítós, és ebben az évben szeretnék rá gyűjteni.


18. Publikálni egy történetemet

Remélem meg fog valósulni, ehhez pedig keményen fogok dolgozni.☺ 

Kész lett, és beállítom háttérnek, hogy mindig motivált legyek. Egy dolog állíthat meg az pedig a pénztárcám. Köszönöm, hogy elolvastad. Hamarosan jövők valamivel még nem tudom mivel (valószínűleg szuperhősős dolog lesz). Sziasztok!









You Might Also Like

0 megjegyzés